onsdag 2 april 2008

sammanfattning

eftersom att i någon annan blogg har det sammafattats aftonbladets biliga i år så tänkte jag att jag kunde sammafatta expressens...

ganska bra upplägg tycker jag med mycket sidor och LITE intresssant läsning så tycker jag att det var en klart bättre bilaga än aftonblaskans!
det är otroligt skönt att dom inte ger ut några pluss och sådant. För i sportbladets så står det exempel 3 + på kejsar august men i expressens bilaga slipper man bli uppretad på att alla tror att IFE:s mittförsvar e dåligt bara för en trea!..

det hade självklart vart lite skönare om ddet bara kunde stå om elfsborg på elfsborgs uppslag och inte lite reklam och en lagbild!! ta bort lag bilden och gör en intervju med Wland isället nästa år..

om jag ska försöka få denna bilaga från ett och tio getingar så får det bli en femma,.

1 kommentar:

Anonym sa...

innan de kan göra en intervju med wiland, måste de hitta en bild på honom. Nu hade de bild på Johan karlsson på wilands presentation, och det håller inte.